Kaip gimsta kūrybiški sumanymai reklamos srityje?

Puikus ir kūrybiškas sumanymas, dirbant reklamos srityje, turi priblokšti akimirksniu ir iš pirmo žvilgsnio atrodyti akiplėšiška. Saugus, įprastas darbas yra pasmerktas nugrimzti į užmarštį. Didis kūrybiškumas turi priblokšti, kaip modernusis menas turi sukrėsti, kai žiūrovui pateikiama idėja iš pažiūros prieštarauja suvokimo normoms. Per trumpą laiko tarpsnį tarp sukrėtimo ir suvokimo, kad tai, ką pateikiate, nėra taip jau kaip akiplėšiška, kaip pasirodė, jūs patraukiate auditorijos dėmesį. Kartais reikalingas sąmoningas persistengimas, tuomet gimsta neįtikėtini dalykai.

Kuriant gerą reklaminę kampaniją, labai svarbus įsimintinas šūkis ir toks pat vaizdinys greta. Nesvarbu, ar tai bus televizinė reklama, ar lankstinukai, skrajutės. Įsimintina iliustracija, sinergiškai susiliejanti su įsimintinais žodžiais, sukuria vaizdinį, kuris perduoda žinią per milisekundę ir iškart sukelia intelektualinį ir žmogišką atsaką. Žodis “vaizdinys” pernelyg dažnai siejamas vien tik su vaizdais, nors tai yra žymiai daugiau: vaizdinys – tai sumanymo pavertimas teatraliniu epizodu, neišdildomu simboliu, reginiu, kuris tampa populiariąja tautosaka ir ikonografiniu atvaizdu. Jis turi būti išreikštas žodžiais ir vaizdais arba idealiu atveju – abiem būdais. Ar pamenate reklamą, kai televizorių ekranuose įvairios sporto įžymybės verkšleno ir aimanavo: “Noriu savo avižinių dribsnių!”. Tai idealus pavyzdys intriguojančių, paveikių ir dėmesį prikaustančių vaizdinių bei žodžių samplaikų.

Žymusis Picasso stebėtinai taikliai pastebėjo: “Menas yra melas, kuris kalbą tiesą”. Tai visu šimtu procentų galioja ir šiuolaikinės reklamos srityje. Kai reklama yra puiki – iškalbinga, jautri, jaudinanti, sukrečianti ir akiplėšiška – ji suteikia tam tikram produktui papildomos vertės ir šiuo atveju Picasso įvardijamas melas tampa tiesa. Staiga maistas tampa geresnis, kvepalų aromatas tiesiog užburia, o automobiliai rieda taip, kaip niekada iki šiol. Jei vis dėlto sunku sutikti su šiuo esminiu tikėjimu, tuomet ir beveik neįmanoma suvokti reklamos magijos.

Ekonomiškai sudėtingais laikais labai svarbu ieškoti unikalių būdų įžiebti savo kūrybiškumą ir karjerą. Pavyzdžiui, kadaise filmų pavadinimų kūrimas buvo nepaprastai jaudinantis kūrybinis iššūkis. Filmų kūrimo meną išrado Saulas Brassas. Šis menas nepaprastai sudrebino reklamines filmų kampanijas. Gimė konceptuali ir iliustruojanti vizualinė jėga (“Žmogus geležine kauke”, “Žudiko anatomija”, “Psichopatas” ir pan.). Egzistuoja beribės galimybės, leidžiančios padėti viziją turintiems režisieriams su trenksmu parodyti filmus ir patiems sužibėti. Šiandien pasaulyje internetinių svetainių ir mobiliųjų programėlių dizainas, kompiuterinė animacija, vaizdo žaidimų programavimas yra tobula niša, kupina neįprastų ir nepaprastų galimybių.

Įrašas paskelbtas temoje Kita. Išsisaugokite pastovią nuorodą.