Nepakanka tik norėti sveikai gyventi

Kiekvienas norime gyventi sveiką ir sėkmingą gyvenimą. Taip pat norime, kad jis būtų kaip įmanoma ilgesnis. Tačiau nepaisant to, kad to nori kiekvienas iš mūsų, tik labai nedidelė dalis žmonių imasi konkrečių veiksmų, norėdami tai pasiekti. Nors žinome, kad reikėtų nepersivalgyti, nevalgyti nesveiko maisto, reguliariai mankštintis, nevartoti alkoholio, nerūkyti ir pakankamai laiko skirti poilsiui, įprastai priimame visiškai priešingus sprendimus. Tai reiškia, kad mes propaguojame nesveiką gyvenimo būdą, puikiai suvokdami, jog tai yra žalinga mūsų sveikatai ir tikrai neprisideda prie gyvenimo gerovės. Todėl akivaizdu, kad norėti nepakanka. Taipogi reikia imtis ir atitinkamų veiksmų.

Pulsometrai

Sveikos gyvensenos įpročiai padės išsaugoti puikią savijautą.

Kaip „prisijaukinti“ sveikos gyvensenos įpročius?

Šį klausimą kelia labai didelė dalis vartotojų, kurie pastebi, kad nesveikas gyvenimo būdas jų gyvenimo kokybei ima atsiliepti vis dažniau ir sudėtingiau. Ir tiesą sakant, šis klausimas yra labai svarbus bei aktualus, nes jei jūs dešimt, dvidešimt ar dar daugiau metų kasdien pritaikote netinkamus sprendimus, neilgai trukus jie tampa neatsiejama jūsų gyvenimo dalimi. Tai tampa įpročiu, kuris atrodo visiškai natūralus ir savaime suprantamas. Tuo tarpu per ilgą laiką susiformavusius įpročius dažniausiai pakeisti būna labai sudėtinga, todėl pokyčių reikėtų imtis palaipsniui ir labai sistemingai.

Jei bandysite pasikeisti vos per vieną naktį, vargu ar tai pavyks. Nors tikrai nesakome, kad tai yra neįmanoma, tačiau tokie radikalūs ir greiti pokyčiai gali labai neigiamai paveikti jūsų psichologinę būseną, todėl didės tikimybė, kad neilgai trukus palūšite ir vėl sugrįšite prie jums įprastos nesveikos gyvensenos rutinos. Todėl norint, kad taip nenutiktų, reikėtų pagalvoti apie planą, kurį palaipsniui įgyvendinsite. Žinoma, tai reiškia, kad bėgant laikui iš savo kasdienybės turėsite pašalinti vis daugiau žalingų įpročių, juos pakeičiant teigiamais ir naudingais jūsų sveikatai. Ir nors visas šis procesas gali užtrukti (ir tikėtina, kad užtruks pakankamai ilgą laiką), jis bus gerokai lengvesnis ir jums nesukels didelio streso.

Negalima pamiršti sporto

Nors atsikratyti per ilgą laiką priaugtų kilogramų galima nesportuojant (tik sureguliavus savo kasdienę mitybą), vis dėlto negalima pamiršti ir pakankamo fizinio aktyvumo. Net jei jums labai nepatinka sportuoti, tai dar nereiškia, kad galite sau leisti nesportuoti. Kiekvieno iš mūsų kūnui reikia atitinkamo fizinio krūvio. Kaip ir mūsų kasdienybėje pasitelkiami daiktai, taip ir mes galime „sugesti“, jei ilgą laiką būsime nenaudojami. Nors kai kuriems vartotojams toks požiūris (žmogaus kūno tapatinimas su įprastiniais daiktais) gali būti labai neįprastas, tačiau būtent šis požiūris padeda lengviau suprasti, kodėl mūsų kūnui reikia reguliaraus fizinio aktyvumo. Juk turbūt ne kartą pastebėjote, kad jei ilgą laiką nesportuojate ir beveik visuomet sėdite vienoje vietoje, jums ima mausti ir sukti kaulus, raumenis ir jūsų bendra fizinė forma būna labai prasta. Todėl siekiant išvengti tokių didelių ir gyvenimo kokybę prastinančių problemų, reikėtų pakankamai laiko skirti ir efektyvioms treniruotėms.

O kadangi šiomis dienomis yra labai daug technologinių priemonių, kurios mums padeda efektyviau ir lengviau sportuoti, mūsų treniruotės gali tapti dar malonesnės. Pavyzdžiui, tokie prietaisai, kaip pulsometrai, žingsniamačiai, išmaniosios apyrankės ir kt. yra puikios priemonės, kurios neleidžia nukrypti nuo pagrindinio kelio ir padeda lengviau pasiekti užsibrėžtą tikslą.

Taigi, jei esate pasiryžę pokyčiams, nedelskite ir pradėkite jau dabar. Sudarę būsimų veiksmų planą, pradėkite jį įgyvendinti ir reguliariai stebėkite pasiekiamus rezultatus – tai padės išlaikyti reikiamą motyvacijos lygį ir toliau siekti pačių geriausių rezultatų.

Įrašas paskelbtas temoje Sveikata/Medicina. Išsisaugokite pastovią nuorodą.