Verslo subtilybės maitinimo sektoriuje

Turbūt iki šiol ne kartą esate lankęsi restorane ar kavinėje, kurioje ant lankytojams skirtų stalų nebūdavo nei servetėlių, nei juolab dantų krapštukų ar papildomų prieskonių. Tokiais atvejais kyla natūralus pasipiktinimas ir noras nieko nelaukus atsistoti ir išeiti. Todėl tai yra labai netaktiška ir neprofesionalu – restorano atžvilgiu. Jei restorano savininkas leidžia savo darbuotojams į visą tai žiūrėti pro pirštus, nėra ko abejoti, kad restorano lygis labai greitai nukris, o žinia apie menką rūpinimąsi savo klientais taip pat netruks pasklisti. Tuo tarpu susigrąžinti prarastą restorano vardą, gali būti pernelyg sudėtinga. Kai kuriais atvejais būna kur kas paprasčiau ir lengviau atidaryti visiškai naują restoraną su nauju ir niekam iki tol nežinomu vardu. Todėl jei turite nuosavą restoraną, turite pasirūpinti, kad ant stalo netrūktų nei kokybiškos servetėlės, nei dantų krapštukų ar staltiesės. Kuo daugiau dėmesio ir laiko skirsite tokioms detalėms, tuo geresnio rezultato galėsite tikėtis.

Servetėlės

Žinoma, tai kainuos ir reikalaus papildomų nuolatinių išlaidų, tačiau turite suprasti, kas šios išlaidos yra būtinos, jei norite išsaugoti gerą restorano vardą, kartu pasirūpinant ir puikia lankytojų patirtimi. O juk būtent pastarasis veiksnys ir yra svarbiausias. Todėl jei iki šiol į visus šiuos aspektus žvelgdavote pro pirštus, manydami, kad visa tai yra tik bereikalingos išlaidos, pats metas sunerimti ir iš naujo pergalvoti savo restorano veiklos vystymo koncepciją.

Kuo anksčiau suprasite, kad pagrindinė jūsų verslo varomoji jėga yra klientai, tuo greičiau galėsite džiaugtis puikiais rezultatais. Tuo tarpu jei jums yra sudėtinga suprasti, ko reikia jūsų klientams, paprasčiausias būdas rasti atsakymus į daugelį svarbių klausimų – tai savęs įsivaizdavimas restorano lankytojo vietoje. Pagalvokite, ką norėtumėte matyti tokio pobūdžio restorane. Atsakykite sau, kas jums patinka ir ką būtų galima pakeisti. Tai yra labai paprastas, tačiau tuo pačiu metu ir ypač efektyvus būdas, kuris padeda rasti išeitį net ir iš pačių sudėtingiausių situacijų.

Kita vertus, yra ir dar viena išeitis. Galite kreiptis į savo srities profesionalus, kurie įvertins jūsų dabartinę restorano būklę ir nustatys, kurios vietos yra kritinės ir kokiais būdais jas būtų galima kaip įmanoma efektyviau pakeisti. Tai labai praverčia ne tik naujiems, tačiau ir ilgą laiką veikiantiems restoranams. Todėl jei nepagailėsite laiko ir pinigų tokių užduočių sprendimui, galėsite mėgautis puikia restorano padėtimi ir vis didėjančiu naujų lankytojų skaičiumi.

Be to, nereikia pamiršti, kad maitinimo sektorius yra labai konkurencingas, todėl visuomet turėkite omenyje, kad aplink jus yra labai daug konkurentų, pasiruošusių vos tik pasitaikius progai, jums pakenkti. Todėl jei jūs nesirūpinsite minėtais darbais, galite net neabejoti, kad jūsų konkurentai tuo pasinaudos. Taigi, kaip jau supratote, negalite sau leisti daryti tokių brangiai kainuojančių klaidų. Nesuteikite puikios progos savo konkurentams. Stenkitės būti patys geriausi ir darykite viską, kad jūsų restorano lankytojai visuomet liktų labai patenkinti – tiek restorano aplinka, tiek ir personalo darbu.

Be abejo, jei tai yra pirmasis jūsų restoranas ir šią veiklą vykdote dar labai neilgai, pradžioje kils daugybė įvairių rūpesčių ir klausimų, kuriuos teks spręsti taip, kaip manote esant tinkama. Tačiau ilgainiui viskas taps kur kas paprasčiau ir lengviau, todėl galėsite atsipūsti ir susitelkti į tai, kas jūsų restoranui galėtų atnešti dar didesnę sėkmę bei užtikrintų ilgaamžiškumą, kokybę, profesionalumą ir nenutrūkstantį naujų klientų srautą.

Įrašas paskelbtas temoje Ekonomika/Verslas. Išsisaugokite pastovią nuorodą.